Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 1.
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 2.
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 3.
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 4.
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 5.
  • Konspekts 'Sociālā institūta analīzes plāns. Jelgavas Spīdolas ģimnāzija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

1. Sabiedrības vajadzības, ko apmierina šis institūts.
Nodrošināt skolēniem, kuri mācās skolā iespēju attīstīt savu garīgo un fizisko potenciālu, saņemt izglītību, neatkarīgi no mantiskā un sociālā stāvokļa, rases, tautības, dzimuma, reliģiskās un politiskās pārliecības, veselības stāvokļa, nodarbošanās un dzīvesvietas.
2. Mērķi.
Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas kopīgais MĒRĶIS ir izglītības satura un izglītības ieguves procesa organizācija tādā kvalitātē, lai radītu visus nosacījumus Ministru kabineta noteikumiem. Izglītības programmas mērķi un to sasniegšanai atbilstošie galvenie uzdevumi ir:
1. nodrošināt izglītojamo ar zināšanām un prasmēm, kas dod iespēju sagatavoties izglītības turpināšanai
• sniegt attiecīgas zināšanas, attīstīt izglītojamā spējas un prasmes izvēlētajā vispārējās vidējās izglītības virzienā, nodrošinot pamatzināšanu un prasmju apguvi atbilstošajos visu izglītošanās jomu mācību priekšmetos
• veicināt vispārējās intelektuālās darbības prasmju apguvi,
• attīstīt nepieciešamību pilnveidoties,
• veidot prasmi plānot dzīves virzību atbilstoši savām spējām un vēlmēm,
• attīstīt prasmi uzskatāmi informēt par savu kompetenci, sasniegumiem un darbības rezultātiem;
2. veicināt izglītojamā pilnveidošanos par garīgi un fiziski attīstītu personību un veidot izpratni par veselību kā dzīves kvalitātes nosacījumu:
• pilnveidot estētisko uztveri, sekmēt radošo darbību un attīstīt jaunrades spējas,
• pilnveidot latviešu valodas un svešvalodu prasmi,
• iepazīstināt ar Latvijas un pasaules kultūras mantojumu,
• veicināt fizisko attīstību;
3. sekmēt izglītojamā pozitīvi kritisku, ekonomiski un sociāli aktīvu attieksmi un veidot Latvijas pilsoņa tiesību un pienākumu izpratni:
• nodrošināt sistematizēta priekšstata izveidi par sabiedrības sociāli ekonomisko un politisko struktūru un procesu norisi mūsdienu sabiedrībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants