Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 1.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 2.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 3.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 4.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 5.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 6.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 7.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 8.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 9.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 10.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 11.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 12.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 13.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 14.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 15.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 16.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 17.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 18.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 19.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 20.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 21.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 22.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 23.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 24.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 25.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 26.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 27.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 28.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 29.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 30.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 31.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 32.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 33.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 34.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 35.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 36.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 37.
  • Referāts 'Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzēju darbā ar studentiem', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA   
  IEVADS   
1.  SASKARSME   
2.  Neverbālā saskarsme   
2.1.  Neverbālās saskarsmes zīmju sistēma   
2.2.  Neverbālo izteiksmes līdzekļu funkcijas saskarsmē   
3.  Uzvedību atšķirības starp dažādiem sociālajiem statusiem neverbālajā saskarsmē   
4.  Mācību metodes   
4.1.  Vārdiskās metodes   
4.2.  Rakstu darbi   
4.3.  Praktiskās metodes   
5.  Pētījums par neverbālās saskarsmes nozīmi pasniedzēju darbā ar studentiem   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Darba fragmentsAizvērt

Viena no svarīgākajām iemaņām cilvēka dzīvē ir saskarsme ar apkārtējiem sabiedrības locekļiem. Jau no pašas dzimšanas cilvēks tiek iesaistīts ilgstošā saskarsmē ar apkārtējiem cilvēkiem. Tas varbūt jebkur: mājās, bērnudārzā , skolā, uz ielas, darba vietā u.c. Cilvēks ir radīts kā sabiedriska un sociāla būtne, tieši tāpēc tas nesagādā nekādas problēmas veidot saskarsmi ar apkārtējiem cilvēkiem, jo katrs cilvēks piedzimst ar saskarsmes spēju, taču tā nav nemainīga. Šī spēja ir jāpilnveido un jāattīsta visu mūžu. Attīstos saskarsmes iemaņas, uzlabojas cilvēka pašsajūta, attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem, kā arī karjeras iespējas.
Saskarsmes procesā cilvēks parasti piedalās ar visu, kas viņam ir - savu personību izmantojot verbālo saskarsmi, tas ir – vārdi, frāzes, literārā un tehniskā valoda. Un neverbālo saskarsmi – žestus, pozas, mīmiku, balss tonalitāti un diapazonu, runas tempu un vizuālo kontaktu.[]
Lielāko daļu no savas dzīves cilvēks pavada strādājot. Ilgstoši komunicējos ar apkārtējiem cilvēkiem, tādējādi veidojot saskarsmi savā starpā. Verbālā saskarsmes ir visiem cilvēkiem saprotama, tieši tāpēc cilvēks bieži vien zina kā uz to reaģēt. Taču pastāv arī neverbālā saskarsme, kuras rezultātā bieži vien notiek dažādi pārpratumi, jo cilvēks ne tā ir uztvēris ķermeņa valodu vai paustās zīmes. Katru dienu atrodoties kontaktā ar dažādām sabiedrības grupām ,cilvēks pielieto šīs saskarsmes iemaņas, tieši tāpēc būtu interesanti uzzināt un iemācīties kā reaģēt uz cilvēka ķermeņa valodu un kā labāk nodibināt kontaktu savā starpā. Tieši tāpēc izvēlētā kursa darba tēma ir: „Neverbālās saskarsmes nozīme pasniedzējiem darbā ar studentiem”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants