Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 1.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 2.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 3.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 4.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 5.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 6.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 7.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 8.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 9.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 10.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 11.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 12.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 13.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 14.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 15.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 16.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 17.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 18.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 19.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 20.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 21.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 22.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 23.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 24.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 25.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 26.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 27.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 28.
  • Konspekts 'Mārketings. Atbildes uz eksāmena jautājumiem', 29.
Darba fragmentsAizvērt

1.Kas ir preces dzīves cikls?
Periods, kamēr prece tiek iedāvāta tirgum.
2.Ko uzskata par jaunu preci?
Tādu preci, kuru par jaunu atzinis patērētājs, kura apmierina patērētāju jaunās vajadzības vai labāk apmierina jau esošās vajadzības.
3.Kādā preces dzīves cikla stadijā atrodas prece, ja tās pārdošanas apjomi strauji pieaug katru mēnesi?
Augšanas stadija.
4.Kuru no preču zīmes (markas) veidiem piešķir precēm un pakalpojumiem ražotāji?
Nacionālo (valsts) zīmi.
5.Kādi ir preču zīmes (markas) lietošanas galvenie iemesli?
Lai paaugstinātu produkta ietekmi uz patērētāju, lai celtu kvalitātes reputāciju, lai veicināt atkārtotu preču pārdošanu.
6.Kuram no starpnieku veidiem nepieder īpašuma tiesības uz precēm, bet viņi kārto darījumus, kas saistīti ar īpašuma tiesību nodošanu?
Aģentiem
7.Kurā no sadales veidiem, ņemot vērā intensitāti, ražotājs izvēlas tikai dažus starpniekus, kaut arī ar preču pārdošanu vēlas nodarboties vairāki?
Selektīvā
8.Nosakiet sortimenta veidu, kuru veido dažādu ražotāju līdzīgas preces, kas apmierina vienas un tās pašas vajadzības!
Piesātināts sortiments
9.Kas jāņem vērā starpniekam, iepērkot preces?
Cenas, piegādātāji, iepirkšanas noteikumi, sortimenta veids.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants