Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 1.
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 2.
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 3.
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 4.
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 5.
  • Referāts 'Reklāmkatalogu (banneru) efektivitātes analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Banners ir attēls vai animācija, kas ir izveidota kādā interneta vietnē. Banneriem ir noteikta forma, izmērs, apjoms un formāts. Banners, tas ir vizuālas reklāmas veids. Reklāma internetā. „Banner” tulkojumā no angļu valodas nozīme karogs, simbols. Banners izskatās, kā taisnstūra formas attēls, kuru lietotājs redz sava brouzera lodziņā, pārskatot Interneta lappuses. Bannerā parasti tiek izvietots reklamētā uzņēmuma nosaukums un reklāmas galvēna doma. Šādā veidā banners kļūst gan par uzņēmuma reklāmu, gan par atsauci uz uzņēmuma mājas lapu. Tas ļauj potenciālajiem klientiem, kurus ieinteresējis šis banners, nekavējoties iegūt sīkāku informāciju par piedāvātājiem precēm un pakalpojumiem.
Lielākai daļai no interneta lietotājiem ir neliela interese par banneriem. Pavisam citāda attieksme ir pasaules tīmekļa lapu īpašniekiem, kuri pelna naudu ar reklāmas banneru izvietošanu, cilvēkiem, kuri vēlas reklamēt savas preces un pakalpojumus, kā arī interneta lapu dizaineriem, jo tas ir viņu darbalauks. …

Atlants