-
Viesnīcas "Royal Square Hotel & Suites" mārketinga pakalpojumu analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga darbības specifika pakalpojumu jomā | 4 |
1.1. | Mārketinga mērķis | 4 |
1.2. | Pakalpojumu būtība un klasifikācija | 6 |
1.3. | Pakalpojumu mārketinga komplekss | 8 |
1.4. | Mārketinga darbības raksturojums pakalpojumu jomā | 10 |
2. | Viesnīcas „Royal Square Hotel & Suites” darbības analīze | 12 |
2.1. | Viesnīcas raksturojums | 12 |
2.2. | Iekšējās un ārējās vide analīze | 13 |
2.3. | Viesnīcas mārketinga darbības analīze | 19 |
2.4. | Viesnīcas konkurētspējas analīze | 22 |
3. | Viesnīcas klientu aptaujas analīze | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 30 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 32 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Mārketings uzņēmumā kalpo tam, lai noskaidrotu patērētāju mainīgās vajadzības un vēlmes, tās apmierināt par patērētājiem pieņemamās cenām un gūstot peļņu. Lielāko tiesi Latvijas viesnīcām viens no galvenajiem motīviem ir gūt peļņu.
Kā arī darba izpildes laikā iepazinu pakalpojuma būtību, kur pakalpojumu mārketinga būtība ir pats pakalpojums ko piedāvā par samaksu un kura izpilde apmierina pircēja noteiktas vajadzības vai aizpilda brīvo laiku.
Secināju ka viesnīca atrodas labā vietā pašā vecrīgas sirdī, kas lielākai daļai tūristu patīk, bet lielāko tiesi viesnīcu apmeklē biznesmeņi, kam pēc manām domām šī atrašanās vieta maz ko nozīmē. Kā arī secināju ka šīs viesnīcas cenas nav parāk lētas un salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem tieši šai viesnīcai ir vienas no vislielākajām cenām.
Apkopojot aptaujas anketas rezultātus secināju, ka lielākai daļai respondentu ši viesnīca patīk, ka apmierina tās pakalpojumu kvalitāte un ka labprāt ieteiktu šo viesnīcu citiem.
Viesnīcā ir diezgan augstās cenas, salīdzinājumā ar konkurentiem. Tātad viesnīca varētu padomāt par lielākām atlaižu programmām, kur spētu piedāvāt klientiem numuriņus par lētākām cenām un, piemēram, ja uzturās viesnīcā ilgāk par 3 dienām tad par nākošajām dienām tiek dota 30% atlaide vai tiek piedāvāts kāds pakalpojums bezmaksas uz viesnīcas rēķina. Šāda veida pasakums varētu piesaistīt vairāk klientus un gūt lielāku peļņu. Tomēr viesnīca nesniedz visus pakalpojumus ko vajadzētu sniegt 5 zvaigžņu viesnīcai - viesnīcā nav veselības centra, blakus viesnīcai nav autostāvvietas, kuru šinī gadījumā diemžēl nebūtu iespējams izveidot, jo viesnīcai blakus nav papildus brīvas teritorijas, kur varētu izvietot autostāvvietu. Kā arī viesnīca ļoti vāji izmanto reklāmas iespējas. Darba izpildes laikā darba autors nesaskārās ar šīs viesnīcas reklāmām vienīgi viesnīcas mājaslapu, kas ir pēc manām domām lielākā un vienīgā reklāmas vieta šai viesnīcai. Viesnīca varētu izmantot lielākas masu mēdiju iespējas, lai gūtu lielāku atpazīstamību šai viesnīcai, piemēram, izvietot reklāmas radio ne tikai par pašu viesnīcu, bet arī par šīs viesnīcas restorānu kurš atrodas viesnīcas pagrabstāvā un spētu iegūt vairāk pastāvīgos klientus šim restorānam. …
Kursa darba tēma ir „Viesnīcas „Royal Square Hotel & Suites” mārketinga pakalpojuma analīze. Darba tēma tika izvēlēta, lai izpētītu dziļāk viesnīcas mārketinga darbību, tā kustību un virzību uz priekšu. Šī tēma ir diezgan aktuāla ar to, ka tūrisms Latvijā attīstās un kļūst par vienu no populārākajām vietām tūristu galamērķim, tādēļ mārketinga darbībai ir liela loma šo tūristu piesaistei, sazinoties ar tūrismu aģentūrām, izvietojot reklāmas tūristu piesaistei.