Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kultūras nozīme starptautiskajā mārketingā', 1.
  • Eseja 'Kultūras nozīme starptautiskajā mārketingā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Tātad, 2005. gads:
reklāma un mārketings spēlē svarīgu lomu visā pasaulē, tie ietekmē jebkura cilvēka izvēli un rīcību, nosaka modi, dzīves stilu. Nav noslēpums, ka cilvēku figūras standarts arī radies no reklāmas un fotomodeļiem no spožiem žurnāliem. Kur tas bija iespējams, uzreiz sāka rasties sporta un fitnesa klubi, kas bija domāti gan vīriešiem, gan sievietēm. Lai veiksmīgi virzītu savu produkciju tirgū, jābūt precīzam priekšstatam par to, kuram patērētājam domāta dotā produkcija. Nevajag aizmirst, ka cilveku izvēle ir atkarīga no vietas, kur tie dzīvo, jo dažādos reģionos ir sava kultūra, tradīcijas, klimats, iedzīvotāju dažādas vajadzības; un arī no psiholoģiskiem faktoriem- cilveku tipi un priekšstats par sevi, par dzīves veidu, uzvedības psiholoģija un daudz citu faktoru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants