Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 1.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 2.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 3.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 4.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 5.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 6.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 7.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 8.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 9.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 10.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 11.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 12.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 13.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 14.
  • Prezentācija 'Interaktīvā metode - diskusija', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Diskusijas rezumējums
Diskusijas beigās parasti dod vispārēju kopsavilkumu, kas ir ne tik daudz pārdomas par iztirzāto tēmu, bet orientieris turpmākām pārdomām, iespējamais atskaites punkts pārejai uz nākošo tēmu.
Galvenais – sava darba analīze un izvērtēšana pēc diskusijas.

Skolas diskusijai ir 2 veidi:
1)  individuālā jeb monodiskusija, kurā katrs skolēns saņem atsevišķu uzdevumu, to sagatavo, izklāsta un piedalās arī klasesbiedru atbilžu papildināšanā, dzirdēta novērtēšanā;
2)  grupu diskusija, kurā skolēni sadala lomas un uzdevumus.

Grupu diskusijai iespējamas 4 formas:
1)  punktētā diskusija  – viena uzdevuma veikšanai sadarbojas no diviem līdz četriem skolēniem;
2)  simpozijdiskusija – 2-4 skolēni sagatavo īsu izklāstu, kurai seko diskusija ar noslēdzošu viedokļa/-u apkopojumu;
3)  debašu diskusija – tiek pārrunāti diskutabli jautājumi, cenšoties pārliecināt pretējo pusi;
4)  grupas diskusija ar novērotājiem – daļa skolēnu diskutē, otra daļa novērtē redzēto un dzirdēto īpašās darba lapās (pozitīvais/negatīvais).

Autora komentārsAtvērt
Atlants