Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmējam, uzsākot savas firmas veidošanu, ir jāzina tālākos mērķus gan perspektīvu finansiālajā ,ekonomiskajā, darbaspēka un tirgus jomā, kā arī prast izanalizēt efektīvāko naudas un resursu sadali savā uzņēmumā. Tas raksturojas ar mūsdienu ekonomisko situāciju, kad visi uzņēmumi savu preci ražo un piedāvā cilvēku labklājībai. Viena no galvenajām uzņēmējdarbības funkcijām ir cilvēku vajadzību apmierināšana. Jebkura ražošanas sistēma funkcionē noteiktā vidē. Uzņēmums tiek dibināts un darbojas izvirzītā mērķa īstenošanai. Kā katrs plānots lielums, uzņēmuma mērķis ir lēmuma rezultāts, proti, mērķa lēmums, tādēļ uzņēmuma mērķis veidojas lēmuma pieņemšanas procesā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants