Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 1.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 2.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 3.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 4.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 5.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 6.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 7.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 8.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 9.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 10.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 11.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 12.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 13.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 14.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 15.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 16.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 17.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 18.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 19.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 20.
  • Prezentācija 'Rokdarbu nozīme bērnu ar īpašām vajadzībām attīstībā', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Hipotēze
Skolēnus ar garīgās attīstības traucējumiem labvēlīgi ietekmē tēlotājdarbības veidi, ja skolēns var apgūt nepieciešamās zināšanas un iemaņas.
Pētījuma uzdevumi
Izpētīt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par apskatāmo tēmu.
Noskaidrot tēlotājdarbības ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem attīstību.
Veikt pētījumu par tēlotājdarbības ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem attīstību.
Apkopot pētījuma rezultātus.
Veikt iegūtā pētījuma analīzi.
Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze
Veicot novērošanu zīmēšanas, veidošanas un aplicēšanas nodarbībās, autore secināja, ka skolēniem vislabāk patīk zīmēšanas nodarbības, patīk zīmēt ar košām krāsām, koši, spilgti attēli. Visvairāk skolēniem patīk zīmēt ar flomasteriem un guaša krāsām. Zīmēšanas nodarbībās skolēni zīmēja, krāsoja pēc konkrēta parauga, izmantoja šablonus, trafaretus, zīmēja pa rūtiņām. Ja skolēniem tika piedāvāti sarežģīti uzdevumi, kurus ne visi skolēni varēja paveikt, dažiem skolēniem ātri zuda interese par darbu vai arī šie skolēni nemitīgi prasīja skolotāja palīdzību. Ja tika uzdots liela apjoma darbs, skolēni nevēlējās to pabeigt nākošajā nodarbībā. Vienas nodarbības laikā skolotāja centās dažādot darbu, jo vienveidīgs darbs skolēnus ātri nogurdina.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants