Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Produkta virzīšana t', 1.
  • Konspekts 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Produkta virzīšana t', 2.
  • Konspekts 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Produkta virzīšana t', 3.
  • Konspekts 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Produkta virzīšana t', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā mārketinga pasākumu kompleksa četrus nozīmīgākos elementus un tiem pakārtotus nozīmīgākos faktorus, kas atspoguļoti 1.tabulā, uzņēmumā jāveic nopietns plānošanas, organizēšanas, vadīšanas un kontrolesdarbs, jo uzņēmumā bez noteiktas sistēmas nevar veiksmīgi ieviest 1.tabulā atspoguļoto faktoru efektīvu darbību ar mērķi realizēt klientu vēlmes un nodrošinātu zņēmuma stabile attīstību mainīgos ekonomiskos apstākļos.
Mārketings ir ne tikai rūpīga un vispusīga tirgus izpēte, bet arī aktīva iedarbošanās uz klientu, viņa vajadzību veidošanu. Pirms uzņēmējs sāk kautko piedāvāt un pārdot, galvenais ir noskaidrot, kam ir vajadzīga konkrētā prece, produkcija vai pakalpojums, t.i., jāizzina mērķatirgus. Mērķa tirgus ir pircēju grupa ar līdzīgām vēlmēm un vajadzībām, kas gatava visvairāk pirkt uzņēmuma piedāvātās preces vai pakalpojumus, nodrošinot lielākus un stabilākusi eņēmumus. Parasti mērķatirgus noteikšanai izmanto demogrāfisku raksturojumu, piemēram, vecumu, dzimumu, ienākumu līmeni vai nodarbošanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants