Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 1.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 2.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 3.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 4.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 5.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 6.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 7.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 8.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 9.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 10.
  • Referāts 'Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Vispārējais raksturojums    4
1.2.  Galvenie darbības virzieni    4
1.3.  Uzņēmuma filozofija un prioritātes    4
1.4.  Klienti    5
1.5.  Cenas    5
2.  Kvalitātes vadība uzņēmumā    6
2.1.  Faktori, kas nosaka panākumus konkurences cīņā    6
2.2.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu atšķirības no konkurentu piedāvājuma    7
2.2.1.  Standarta risinājumu komplekts    7
2.3.  Darba efektivitātes pētīšana    7
2.4.  Mācības uzņēmuma darbiniekiem    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Arvien vairāk klienti visā pasaulē apzinās kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un vēlas gūt pārliecību, ka uzņēmums izpildīs viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma norāda uzņēmuma apņemšanos nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Vēl pagājušā gadsimta vidū dominējošā biznesa filozofija noteica to, ka organizācijas galvenokārt koncentrējas uz savu produktu. Galvenais uzņēmuma uzdevums bija izdomāt inovatīvu risinājumu, būt pirmajiem un ražot. Toreiz nebija svarīgi, cik efektīva ir ražošana.
Mūsdienu biznesā izšķirošais ir patērētājs, cilvēki, kas strādā organizācijā, kā arī tehnoloģiju, procesu know – how, kā tiek organizēts darbs. Tā tas ir jebkurā industrijā – produkts vairs nav nekas unikāls. Unikāls ir veids, kā organizācija strādā, optimizējot savus iekšējos procesus un apkalpojot klientus. Tas ir menedžmenta domāšanas veids – organizācijas vadība, koncentrējoties uz procesiem.
Ikvienai organizācijai ir sava stratēģija un mērķi, bet darba procesi nosaka to, cik veiksmīgi tā strādā, lai šos mērķus sasniegtu.
Un konkurencei kļūstot sīvākai, arvien vairāk tiek runāts par kvalitātes uzlabošanu un efektīvu ražošanu.
Par šī darba pētāmo objektu tika izvēlēts uzņēmums „Ernst & Young”, kas ir viens no 4 lielākajiem biznesa konsultāciju uzņēmumiem pasaulē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants