Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 1.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 2.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 3.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 4.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 5.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 6.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 7.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 8.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 9.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 10.
  • Referāts 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Bērncentrēts mācību modelis    4
  Mācību process    5
  Skolotāja loma    5
  Ģimenes loma    5
  Montersori pedagoģija    6
  Valdorfpedagoģija    6
  Soli pa solim    7
  Bērncentrēta mācību modeļa pozitīvie aspekti    8
  Bērncentrēta mācību modeļa negatīvie aspekti    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Bērncentrētā mācību modelī tiek ievērotas katra bērna īpatnības (vecums, attīstības līmenis, personība, temperaments, dzimumus), ģimenes kultūra, bērna mācīšanas stils, vai tas ir vērts uz individuālo vai komunikatīvo veidu, bērna stiprās puses, vajadzības, kā arī skolēna priekšstats par viņu pašu, tā radot individualizētu mācību vidi. Bērncentrēts mācību process balstās uz diviem pamatprincipiem: pirmkārt, bērns savas zināšanas iegūst savas personiskās pieredzes rezultātā un mijiedarbībā ar apkārtējo pasauli, otrkārt, audzinātājs vislabāk veicina bērnu attīstību un izaugsmi, mācību procesu balstot uz bērna interesēm, vajadzībām un viņa stiprajām pusēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants