Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Žurnālistika un internets', 1.
  • Konspekts 'Žurnālistika un internets', 2.
  • Konspekts 'Žurnālistika un internets', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Problēma gan ir meklējama tajā vai šādi nenotiek reklamēšana, kas reizēm īsti nav mērķis. Manuprāt, vienalga vai tā ir reklāma vai nē, jo internets mūsdienās ir domāts, lai ātri iegūtu informāciju par brīvu un diez vai kāds tajā brīdī domā par kāda veida apslēpto reklāmu vai vēl kādu diskutējamu saturu.
Šobrīd interneta žurnālistika kā joma attīstās ļoti strauji un nereti risinās sarunas, ka ar laiku (protams ilgāku laika sprīdi par 5-10 gadiem) drukātos medijus aizstās tieši interneta žurnālistika, interneta mediji. Interneta lietotāji pieaug ar katru dienu un nākamās paaudzes jau internetu uzskata par tik pašsaprotamu lietu, ka nemaz netiek pieņemts fakts, ka kādreiz nācās bez šīs priekšrocības iztikt. Internets savus lietotājus uzrunā tieši ar to, ka informācija ir dinamiska, viegli pieejama un nav jāgaida rīta prese, lai uzzinātu , ko plašāk par ,piemēram , ziņās dzirdēto. Arī pati noklausoties ziņas, papildus informāciju,ja ir tāda vēlme , uzreiz meklēju interneta ziņu portālos. Lielākie ziņu portāli jau ir izcīnījuši savu vietu interneta mediju lokā. Arī par ziņu avota kompetenci, katrs lasītājs var izlemt pēc saviem ieskatiem – attiecīgi vai avotam var uzticēties vai nē , vai tā ir kārtējā ''preses pīle'' .

Atlants