Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 1.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 2.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 3.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 4.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 5.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 6.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 7.
  • Referāts 'Izziņas procesu norises īpatnības. Atmiņa un iztēle', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienu mēs veicam dažādus izziņas procesus. Tie veido mūsu personības iezīmes. Šo izziņas procesu veikšanā iesaistīta ir arī mūsu psihe. Kā zinām, psihe ir sarežģīta smadzeņu darbība apkārtējās vides atspoguļošanā, taču apkārtējā pasaule var tikt interpretēta ļoti atšķirīgi. Tā mūsu psihē var tikt atainota pārdzīvojumu, emociju, kā arī vēlmju vai tieksmju veidā. Izziņas darbībā izšķir sajūtas, uztveri, atmiņu, domāšanu un iztēli. Tās visas ir cieši saistītas ar apkārtējās vides uztveri. Es sīkāk apskatīju atmiņu un iztēli, jo šo procesu īpatnības, manuprāt, ir ļoti svarīgas manā mācību procesā, jauno zināšanu apguvē un dzīvē vispār.
Atmiņa ir ļoti svarīga ikvienam no mums. Visu mūžu cenšamies to trenēt, uzlabot un pielāgot savām vajadzībām. Kopumā tās kapacitāte ir ļoti dažāda. Tik dažāda, cik dažādi esam mēs paši. Atmiņas galvenais uzdevums ir precīzi saglabāt to, kas ir sajūtu un uztveres uzkrāts. Tas nozīmē, ka ar tās palīdzību mēs iegaumējam iegūto pieredzi, saglabājam un vajadzīgā brīdī reproducējam to.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants