Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmuma darbības analīze    5
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums ir organizatoriski saimnieciska vienība, kuru komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Tas ir patstāvīgs saimniekošanas subjekts, ar juridiskas personas tiesībām, kas dibināts produkcijas ražošanai, darbu veikšanai vai pakalpojumu sniegšanai ar mērķi apmierināt sabiedrības vajadzības un gūt ienākumu (peļņu). Uzņēmums ir uz komerciālu darbību virzīta vienība – tas strādā tirgum.
Uzņēmumā ietilpst komersantam piederošas ķermeniskas un bezķermeniskas lietas, kā arī citi saimnieciskie labumi (vērtības), kurus komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Uzņēmums var būt izvietots vairākās un dažādās teritorijās, pat dažādās valstīs.
Var teikt, ka uzņēmums ir mantiski un tehniski organizēta, ekonomiski integrēta, teritoriāli stingri nenorobežota saimnieciska un finansiāla vienība, kas juridiskas personas statusā ar tai norobežoto īpašuma daļu veic uzņēmējdarbību, kam raksturīga produkta ražošanas vai pakalpojuma sniegšanas tehnoloģiskā pabeigtība.
Uzņēmuma galvenie uzdevumi ir patērētāju vajadzību apmierināšana, kā arī tā darbinieku sociāli ekonomisko interešu īstenošana un savstarpējo attiecību veidošana ar valsti un uzņēmējdarbības partneriem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants