Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūrisma mārketinga darbojošā sistēma', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi
1)Patērētāju vajadzību apmierināšana vienādi sadalot vajadzības un vēlmes, ātri reaģējot uz vajadzību nepieciešamību ar esošajiem resursiem.
2)Tirgus daļas iekarošana uz ražošanas procesa mērķu reiķina, atjaunojot produkta klāstu un kvalitāti, lai varētu konkurēt ar citām firmām.
3)Tūrisma pakalpojumu pieauguma tendences.
Uzdevumi
1)Tirgus izpēte
2)Pakalpojumu paplašinājums, aktīva meklēšana preču noeietam jaunajā tirgū, palielinot tirgus ietekmi.
3)Pielietot efektīvu politiku, lai virzītu produktu.…

Atlants