Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izplatīšanās objekti', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanās objekti definē kur, kad un cik bieži reklāmai būtu jāparādās. Citādāk sakot, cik lielā mērā mērķauditorijai jābūt pakļautai reklāmas iedarbībai, cik bieži un kā. Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, vajadzētu saprast jēdzienus: sasniedzamība, biežums, GRP un nepārtrauktība. rmins sasniedzamība attiecas uz dažādu cilvēku vai ģimeņu kopskaitu, kuri pakļauti reklāmas vai reklāmas kampaņas iedarbībai noteikta laika periodā (parasti tas ir 4 nedēļas). 1
“Sasniedzamība” ir izšķirošs stūrakmens ceļā uz panākumiem mārketingā. Tā ir viena no kolosālākajām formulām reklāmas efektivitātes mērīšanā. Mediju direktori slavina skaitļus, lai parādītu, cik daudz GRP viņi sasniedz savā auditorijā (GRP norāda, kāda daļa auditorijas ir sasniegta).2
Jo ātrāk ideja izplātās piemērotā telpā, jo tai lielākas iespējas uzvarēt. Turklāt būtiski palielinājušās sasniedzamības iespējas- auditoriju var sasniegt arī pie datoriem, kinoteātros, lidmašīnu sēdekļos, kafejnīcu tualetēs. Kā arī mūsdienās reklāmas tirgum jau ir daudz plašāks vēriens un iespējas- strauji attīstās tradicionālā reklāma (above the line) un netradicionālās reklāmas (below the line) paņēmieni.3
Piemēram, ja 80 procenti no 10 000 cilvēku lielas mērķauditorijas dzird radio reklāmu KKO radio, kaut reizi 4 nedēļu laikā, sasniedzamība ir 8 000 cilvēku. Sasniedzamībā mēra tikai neatkārtotus auditorijas apjomus, kuri pakļauti mediju izpausmes līdzekļiem.
Termins efektīva sasniedzamība apzīmē pakļaušanas iedarbībai kvalitāti. Tas norāda skaitli, vai procentus no auditorijas, kuri ir bijuši pakļauti reklāmai pietiekami daudz reižu, lai būtu informēti un saprastu to.1
Efektīva sasniedzamība ir nozīmīgs skaitlis divu iemeslu dēļ- pirmkārt, reklāmas mērķis ir, lai auditorija apzinātos konkrēto produktu vai servisu. Otrkārt, nepietiek, ja vien vienkārši auditorijai reklamē savu produktu- ir jāpanāk, lai tā šo produktu pilnīgi apzinās un ir informēta par to. Lai vai kā, auditorija ir sasniegta un informēta arī ar vienu reklāmas raidīšanas reizi. Taču viena reize nav mērs efektīvai reklāmai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants