-
Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 2 | |
| Pirmsskolas iestādes raksturojums | 3 | |
| 1. | Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā | 4 |
| 1.1. | Pirmsskolas izglītības iestāde kā mācīšanās organizācija | 4 |
| 1.2. | Grupas pedagoga darbību 5 dažādu aktivitāšu analīze | 6 |
| 2. | Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā | 14 |
| 2.1. | Grupas bērnu sociālās attīstības, adaptācijas izpēte un analīze | 14 |
| 2.2 | Izpētes rezultātus atspoguļojums | 16 |
| 2.3. | Trīs didaktisko materiālu/rotaļu atspoguļojums un skaidrojums | 19 |
| 2.4. | Individuālais darbs ar bērniem sociālo prasmju un iemaņu apguvei | 20 |
| 3. | Iesaiste pedagoģiskajā procesā darbojoties ar visu grupu | 23 |
| 4. | Pedagoģiskās darbības pašanalīze | 28 |
| Izmantotā literatūra un avoti | 29 | |
| Pielikumi | 30 |
Iegūstamās kompetences
Zināšanas
1. Izprot mācīšanās un audzināšanas procesa specifiku bērnu agrīnā vecuma grupā.
2. Pārzina pedagoģiski metodisko pieeju pielietošanas specifiku agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu darbības vadīšanā.
3. Izprot bērnu adaptācijas procesa specifiku.
Prasmes
1. Definē savu individuālo prakses mērķi pirmsskolas izglītības skolotāja profesionālās identitātes izveides sekmēšanai.
2. Veic attīstošās vides izpēti un analīzi pirmsskolas izglītības iestādē.
3. Pamatoti veic bērnu attīstības izpēti un analīzi.
4. Organizē individuālo darbu ar bērniem.
Kompetence
1. Analizē bērnu, pedagogu un citu pieaugušo mijiedarbības procesu pirmsskolas izglītības iestādē.
2. Spēj veikt savas pedagoģiskās darbības analīzi un pašvērtējumu.
…
Latvijas Universitātes zinātņu un psiholoģijas fakultātes 1. līmeņa profesionālās studiju programmas “Pirmsskolas skolotājs” pirmsskolas izglītības prakse tika veikta XXXX– XXXX, grupiņā “XXX”, kurā ir bērni no 2-3 gadu vecumam. Grupā mācās bērni ar garīgās attīstības traucējumiem.




























