Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 1.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 2.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 3.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 4.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 5.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 6.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 7.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 8.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 9.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 10.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 11.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 12.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 13.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 14.
  • Prezentācija 'Pedagoģija kā māksla', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Radošas aktivitātes svētku sagatavošanai un kopīgas darbības
Bērni saņem baltas lapas valsts formā un tiek aicināti tajās uzzīmēt, ko viņiem nozīmē Latvija.
Katrs bērns uzlīmē savu papīra sirsnīņu uz kopīgas valsts kartes.
Jaunākie bērni tiek aicināti salīmēt Latvijas karodziņus no krāsaina papīra, savukārt vecākie bērni sagatavo sarežģītākos darbus, izmantojot Latvijas valsts simbolus un krāsas.
PII ārējā laukuma dekorēšana ar Latvijas karogiem.

Māksla kā pedagoģijas līdzeklis
Pedagoģija ir māksla, jo tā no maza indivīda rada personību.

Valsts svētku svinēšana rada piederības sajūtu; turklāt tā tiek sasniegta nevis ar abstraktiem tēliem un didaktiku, bet caur mākslu. => politikas un vēstures jomā māksla kļūst par vienīgo efektīvo pedagoģijas līdzekli, it īpaši maziem bērniem.
Radošais darbs bērnus attīsta vispusīgi (iztēle, uztvere, motorika utt).
Māksla (simboli, tautas kultūras izpausmes) darbojas uz zemapziņas, iesaista «vēsturisko atmiņu», attīsta bērna garīgo pasauli.
Māksla kalpo patriotisko jūtu rašanai bērniem: ļauj bērnam apzināt sevi kā valsts neatņemamo daļu, indentificēt savu saikni ar valsti.


Autora komentārsAtvērt
Atlants