Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 1.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 2.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 3.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 4.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 5.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 6.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 7.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 8.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 9.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 10.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 11.
  • Referāts 'Pedagogu tālākizglītība', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Referātā izmantoto pamatjēdzienu skaidrojums    3
2.  Ievads    5
3.  21. gadsimta pedagogs    6
4.  Tālākizglītība un tās mērķi    7
5.  Tālākizglītības A programma un B programma    9
6.  Secinājumi    11
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Pedagogu tālākizglītība ir izglītības turpināšana un profesionālās meistarības pilnveidošana pēc izglītības ieguves un darba gaitu sākšanas.
2. Izglītība ir gan mērķtiecīgs personības attīstības process, gan rezultāts. Tā ir visa mūža laikā notiekošā izglītošanās un izglītošana, kā rezultātā veidojas un pilnveidojas cilvēka garīgā un garīgi fiziskā kvalitāte – izglītība.
3. Tālākizglītība ir viena no aktuālām izglītības un socioloģijas problēmām.
4. Pedagogiem trūkst zināšanas un prasmes, lai ieviestu skolās alternatīvās mācību metodes.
5. Pedagogam nepieciešamas ne tikai zināšanas un prasmes savā specialitātē, bet arī dažādas papildus iemaņas, lai nodrošinātu augstu darbības kvalitāti. Tādēļ ir nepieciešama tālākizglītība.
6. Tālākizglītības piedāvājums ne vienmēr atbilst skolotāju vēlmēm un vajadzībām.
7. Lielākā daļa tālākizglītības programmu, izstrādātas izmantojot ārējos modeļus, vai arī, balstoties uz to, ko mācību organizētāji uzskata par labu praksi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants