Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 1.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 2.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 3.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 4.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 5.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 6.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 7.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 8.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 9.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 10.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 11.
  • Prezentācija 'Matemātiskās iztēles attīstība pirmsskolā bērniem līdz piecu gadu vecumam', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības ar bērniem no 3 līdz 4 gadiem (II)
Programmas prasības matemātikā
Jāprot salīdzināt priekšmetus pēc izmēra un izteikt salīdzinājuma rezultātu ar vārdiem
„vairāk-mazāk”, „garāk-īsāk”, ”platāk-šaurāk”, augstāk-zemāk”;
Atpazīt un nosaukt apli, kvadrātu, trīsstūri;
Izpildīt vienkāršu orientēšanos telpā (pa kreisi-pa labi, augšā-apakšā, priekšā- aizmugurē) un laikā (diena-nakts, rīts-vakars).

Vidējās grupas (4-5 gadi) bērnu matemātiskie priekšstati
Vidējā grupā (4-5 gadi) bērnu matemātiskie priekšstati paplašinās un padziļinās sekojošos virzienos:
Daudzuma (cik?) un kārtas (kurš pēc kārtas?) skaitīšanas apguve līdz 5, balstoties uz uzskatāmo materiālu;
Skaitļu salīdzināšana („četri ir vairāk, nekā trīs”), pamatojoties uz atbilstošo priekšmetu grupu salīdzināšanu;
Priekšmetu salīdzināšana pēc izmēra (vienlaicīga salīdzināšanas saskaņošana pēc garuma un platuma), priekšmetu grupu sakārtošana pēc izmēra (pieaugošā un pieaugošā un dilstošā kārtībā);
Prasme atpazīt un nosaukt taisnstūri;
Tālākā telpisku un laika priekšstatu diferenciācija.


Autora komentārsAtvērt
Atlants