Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 1.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 2.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 3.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 4.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 5.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 6.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 7.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 8.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 9.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 10.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 11.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 12.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 13.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 14.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 15.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 16.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 17.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 18.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 19.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 20.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 21.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 22.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 23.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 24.
  • Prakses atskaite 'Tamborējuma raksti un motīvi', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Tamborējuma rakstu veidi   
3.  Nodarbības izvērsts plāns   
3.1.  Nodarbības struktūra un sadalījums minūtēs   
3.2.  Stundas konspekts   
4.  Tamborētas šalles tehniskais apraksts   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Rokdarbu mācību metodiskās prakses noslēgumā secinu, ka rokdarbi ir ļoti laikietilpīgs process, bet, kad iecerētais darbs ir sākts darīt, tad pēc iespējas ātrāk rodas vēlēšanās to pabeigt. Šī prakse man deva lielisku iespēju atcerēties savus pamatskolas laikus, kad skolā mājturības stundā bija veicami praktiskie darbi.
Mans veidotais metodiskais materiāls ir veidots 9. klasei tamborešanas stundai, tajā skolēni tiek iepazīstināti ar dažādiem tamborējuma rakstiem. Šo materiālu skolotāja var demonstrēt un izdalīt skolēniem kā izdales materiālu.
Mans pašas veikums prakses laikā lika apzināties to, cik daudz laika aizņem rokdarbi, konkrētā gadījumā – tamborēšana. Savā darbā ieguldīju daudz darba, bet rezultāts ir tā vērts, tagad ar daudz lielaku prieku un gandarījumu varēšu savu tamborēto šalli izmantot apģērbā, nekā tas būtu gadījumā, ja es to būtu nopirkusi veikalā.
Ar savu veikto darbu esmu ļoti apmierinata, tas pēc manas ieceres ir izdevies un es ar lielu prieku to izmantošu!

Autora komentārsAtvērt
Atlants