Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 3.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 4.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 5.
  • Konspekts 'E-komercijas risinājumi uzņēmumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izveidojot uzņēmuma logo un izvietojot reklāmu interneta vietnēs , kur apgrozās mērķauditorijas vecuma grupa uzņēmums panāktu lielāku popularitāti un atpazīstamību , jo bieži vien cilvēki apmeklē labi reklamētas vietas , kuras rad iespaidu par to , ka uzņēmums rūpējas par savu reputāciju.
Uzņēmumam ir potenciāls augt, kā arī uzņēmuma darbinieki min , ka būtu nepieciešams izmantot vēl vairāk pakalpojumu izplatīšanas kanālus internetā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants