Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkta "Vodka gera" reklāmas analīze', 1.
  • Konspekts 'Produkta "Vodka gera" reklāmas analīze', 2.
  • Konspekts 'Produkta "Vodka gera" reklāmas analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Produkta īpašības.
Tiek pasniegts, ka šis dzēriens ir patiesi tīrs un labs un kvalitatīvs, galvenais lozungs tieši tā arī skan – Tīra patiesība. Tiek parādīts, ka degvīna īpašības ir maigs, tīrs un kristāldzidrs. Degvīns tiek filtrēts trīs reizes, pēc astoņiem ražošanas posmiem, ar šo tiek uzsvērta kvalitāte, un tādā veidā arī tiek pateikts, ka izmanto oriģinālo ražošanas tehnoloģiju – OCTAL, bet netiek paskaidrots, kas tieši ir tā tehnologija, vai tie astoņi posmi? Un kā tie izpaužas? Iekšējā cilvēka komunikācijā rodas troksnis, neskaidrība. Kā arī ir teikts, ka piesātina ar skābekli un filtrē zemā temperatūrā, tai pašā laikā, tas tiek ražots no graudu neutral kategorijas etilspirta, domāju, ka arī šeit varētu rasties troksnis, jo par daudz ķīmisku vielu nosaukumu, domāju, ka pietiktu, ja pateiktu no dabīgām izejvielām, nevis piesātinātu tekstu ar nevajadzīgām gudrībām. Vai varēja vienkārši pateikt – graudu spirts, vai spirts iegūts no graudiem.
Labumi patērētājiem.
Labumi ir tādi, ka ir iespēja izvēlēties starp četrām garšām, t.i. upeņu, dzērveņu- citronu, ābolu un parasto, ka garša ir maigāka un vieglāka par parasto, rodas sajūta, ka šis degvīns ir kvalitatīvāks par pārējiem, kas pieejami Latvijas tirgū. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants