Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Izstādes "Balttour 2009" izvērtējums', 1.
  • Eseja 'Izstādes "Balttour 2009" izvērtējums', 2.
  • Eseja 'Izstādes "Balttour 2009" izvērtējums', 3.
  • Eseja 'Izstādes "Balttour 2009" izvērtējums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Balttour izstādē biju tās pēdējā dienā – svētdienā. Vispārējais iespaids par izstādē prezentēto un redzēto ir labs. Atbilda gaidītajam priekšstatam. Daudz uzņēmumu ar krāšņām prezentācijām, pārdomātiem stendu iekārtojumiem. Lieliem uzņēmumiem lieli stendi, maziem, nišas uzņēmumiem mazi, taču lielākoties atraktīvi. Pozitīvi pārsteidza aktīva produkta reklamēšana SPA un masāžu saloniem, kuros tika veiktas ķermeņa masāžas, tādējādi demonstrējot relaksēto un mierīgo atmosfēru.
Izstādē vispamanāmākais uzņēmums bija TEZ tour. Pašu stends bija visai liels, taču man lielāku iespaidu atstāja, tas, ka viņu reklāmas un pārstāvniecības, bija vairākos (vismaz piecās) aģentūru stendos, kur bija iespējams iegādāties viņu produktus. Līmenim atbilstoši sevi prezentēja arī Novatours un JTL ar lieliem stendiem un daudz darbiniekiem tajos. Stendi iekārtoti līdzīgā vienkāršībā.
Negatīvi pārsteidza Norvēģijas naktsmītņu asociācijas „Norske Vandrerhjem” stends, kurā vīrs vairāk par to, ka viņi piedāvā lētus viesu namus pateikt nespēja. Stends ar pāris plakātiem un bez izdales materiāliem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants