Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas uzņemšanas dienesta darbības analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Rezervēšanas dienests var atteikt pasūtījumu, ja
Attiecīgajos datumos nav brīvas pieprasītas istabu kategorijas
Viesnīca ir pilna
Viesis ir tā sauktajā “melnajā sarakstā”, kas nozīmē, ka ar šo viesi iepriekš bijušas nopietnas problēmas, piemēram, ar maksājumiem vai uzvedību. Viesus šajā sarakstā ieraksta tikai ar viesnīcas vadības piekrišanu.
Rezervēšanas veidi: tiešie pasūtījumi ( TĀLTUNIS. Individuālais ceļotājs pasūta viesnīcu pa telefonu. VĒSTULE. Individuāls ceļotājs vai grupa pasūta viesnīcu rakstiskā veidā ar vēstuli, ko adresē rezervēšanas dienestam. TELEKSS, TELEFAKSS, E-PASTS, INTERNET TĪKLS. Nesenā pagātnē telekss, šobrīd telefakss ir visbiežāk izmantojamie tehniskie līdzekļi istabu pasūtīšanai viesnīcās. Modernākie līdzekļi ir elektroniskais pasts un Internēta tīkls), rezervēšanas sistēmu pasūtījumi, aģentūru pasūtījumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants