Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 10.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 11.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 12.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 13.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 14.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 15.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 16.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 17.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 18.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 19.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 20.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 21.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 22.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 23.
  • Prezentācija 'Latvijas mode, dizains un amatniecība', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Radošās industrijas ir tautsaimniecības nozares, kas balstītas uz individuālo vai kolektīvo radošumu prasmēm un talantu un spēj celt labklājību un radīt darba vietas radot un izmantojot intelektuālo īpašumu.
Radošās industrijas rada, attīsta, ražo, izmanto, izrāda, izplata, saglabā produktus, kam piemīt ekonomiska, kultūras un izklaides vērtība.

Radošās nozares :
attīstās straujāk
darbojas elastīgāk
mainīgajā pasaulē pielāgojas ātrāk
rada 100% pievienoto vērtību un var brīvi eksportēt savu produktu neierobežotā reģionā.
Nākotne
Latvija 2030 stratēģijas pašreizējā versijā radošumam piešķirta prioritāra loma, tāpēc ir cerības, ka radošās industrijas tiks novērtētas augstāk un arī atbalstītas vairāk.
Latvija varētu eksportēt savas idejas, jo tieši Latvija pastāvīgi ir bijusi spiesta konkurēt ar mazākiem mārketinga resursiem, liekot pretī kreativitāti. Jo tieši Latvija var veiksmīgāk nekā vairums citu valstu iztulkot rietumvalstu zīmolu idejas austrumu kultūrai saprotamā veidā un otrādi.
Modes skates, tirdziņi, izstādes un konkursi gan Latvijā, gan ārzemēs ir iespēja modes dizaineriem parādīt sava darba rezultātus un tikt pamanītiem.
Patērētāji, kuri lielākoties šādās vietās vēlas pavadīt savu brīvo laiku, nav vienīgie apmeklētāji. Pasākumos piedalās arī modes preču tirgotāju pārstāvji, kuri bieži vien kļūst par modes dizaineru panākumu atslēgu. Šo cilvēku mērķis ir piesaistīt savam veikalam vai veikalu ķēdei jaunus produktu ražotājus, ieskaitot modes dizainerus.
Tādās lielajās pasaules modes «mekās» kā Parīzē, Milānā vai Ņujorkā ir aģenti, kuri strādā neatkarīgi no modes preču organizācijām, meklējot sava amata «zeltu» — jaunos talantus, nodrošinot viņiem biznesa menedžmentu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants