Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgzinības', 1.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 2.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 3.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 4.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 5.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 6.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 7.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 8.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 9.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 10.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 11.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 12.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 13.
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Kā Jūs saprotat tirgvedību un tirgzinību jēdzienus? Kas tiem kopīgs?
Atbilde.
Tirgvedība ir zināšanu kopums par preču realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktiko darbību.
Tirgzinības ir ekonomikas zinātnes apakšnozare, kas pēta preču sadales un maiņas teorētiskos aspektus.
Tirgvedības un tirgzinību pamatā ir cilvēku vēlmju izzināšana un apmierināšana.

1.2.Kas mārketingā ir prece, cena, vieta, virzība?
Atbilde.
Analizējot mārketinga struktūru, vienmēr ir jāņem vērā 4 galveno elementu mijiedarbība. Šie elementi ir :prece, cena, vieta, virzība (MIX). Mārketingā mēdz runāt par 4P.
Prece ir viss, ko uzņēmums var piedāvāt mērķtirgū. Galvenie preces analīzes kritēriji ir:
Kvalitāte;
Preces īpašības;
Preces dizains;
Iesaiņojums;
Tirdzniecības marka;
Gabarīti;
Serviss;
Garantijas;
Sortiments.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants