-
Bērna vajadzības
Rietumos apliecina, ka TV mudina bērnus uz agresiju. Ir pierādīts, ka tie bērni, kas skatās vardarbību TV ir agresīvāki, kā arī tie bērni, kas vardarbību ir piedzīvojuši bērnībā no vecākiem u.c. Tādā veidā bērni, pusaudži realizē savas vajadzības ar vardarbību. Tāpēc ir svarīgi ko mēs bērniem rādam TV.Protams, ka mēs nevaram ierobežot un aizliegt bērnam skatīties TV, bet tad mums jāsaprot, ka TV vardarbība var sagādāt problēmas bērnam. Tāpēc ir jāpievērš uzmanību tam, ko mēs atļaujam rādīt bērnam. Tāpēc es varētu izvirzīt trīs līmeņus, kā mums jāraugās uz bērna vardarbību.Katram uz to jāskatās individuālā līmenī.
1) ko es varu darīt, kā cilvēks
2) ko es varu darīt kā sabiedrības loceklis
3) ko valsts var darīt
Tāpat ir jāpievērš uzmanību, ko mēs daram ar tiem bērniem, kas ir izdarījuši kādu noziegumu, vardarbību.Kā mēs to sodam, vai sodam, vai nē.
Visi šie noziegumi un vardarbība ir sekas, kas rodas no tā , ka bērns nav saņēmis pietiekošu uzmanību no vecākiem,jo bioloģiskie vecāki to ir pametuši likteņa rokās. Ar savu vardarbību bērns apliecina savu esamību, tāpēc, lai izvairītos no tādām sekām bērnam būtu vajadzīga palīdzība un atbalsts no citiem. Tāpēc bērns sevi var apliecināt, ja mēs to nodarbinam iesaistot to dažādos pulciņos, par labiem darbiem to apbalvojot utt. Bet primārais bērnam ir sajust, ka vecāki to mīl. Neatkarīgi no tā vai bērns aug ar bioloģiskiem vacākiem vai audžuģimenē, vai adoptēts, vai aizbildniecībā, viņam ir nepieciešams sajust no audzināmiem vecākiem mīlestību.
…
Ievads Kas bērnam ir vajadzīgs. 1.Bērna emocionālā pasaule. 2.Droša pamata radīšana. Secinājumi: Bērns ir kā spogulis. Bērns pats ar mīlestību nenāk, viņš to atstaro. Ja bērnam tuvojas ar mīlestību, viņš arī atbild tāpat. Ja saskarsmē mīlestības trūkst, viņam nav ar ko atbildēt. Uz nesavtīgu mīlestību tiek tikpat nesavtīgi atbildēts, bet par savtīgu-tikpat savtīgi atmaksāts. Tas nozīmē, ka bērnam ir nepieciešama mīlestība no vecāku puses, jo ja bērns šo mīlestību nejutīs, tad būs ierobežota bērna primārā vajadzība ko pieaudzis nespēs dod arī tālāk. No tā izriet bērna cietsirdība un vardarbība, kas nekur arī nepazūd, bet gan paliek un turpina progresēt izrādot to attiecībās ar citiem bērniem. Bērni atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem nemeklē vis gudrās grāmatās, bet gan mācās no tādiem pašiem bērniem, kādi ir viņi, mācās no vienaudžu pozitīvās pieredzes....... Tāpēc bērns sevi var apliecināt, ja mēs to nodarbinam iesaistot to dažādos pulciņos, par labiem darbiem to apbalvojot utt. Bet primārais bērnam ir sajust, ka vecāki to mīl. Neatkarīgi no tā vai bērns aug ar bioloģiskiem vacākiem vai audžuģimenē, vai adoptēts, vai aizbildniecībā, viņam ir nepieciešams sajust no audzināmiem vecākiem mīlestību.
Darbā ir gramatikas kļūdas.