Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 9.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 10.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 11.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 12.
  • Referāts 'Stratēģiskais projekts. Klasiskā SVID analīze uzņēmumā "X"', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Īss uzņēmuma apraksts. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” tika dibināta 1994.gadā. Šobrīd uzņēmums veiksmīgi darbojas 14 gadus. Uzņēmums atrodas mazpilsētā un tā pamatdarbība ir sadzīves preču un elektropreču, mežu, dārzu, parku tehnikas un inventāra mazumtirdzniecība, un moto preču mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība, kā arī šo preču remonta pakalpojumu sniegšana – garantijas un pēc garantijas apkalpošana visām precēm. Uzņēmumā ir nodarbināti 15 cilvēki. SVID analīze tika veidota mežu, dārzu un parku tehnikas un inventāra tirdzniecības nozarei (turpmāk tekstā mežu un dārzu tehnikas nozare), kas piedāvā arī servisu garantijas un pēc garantijas apkalpošanu. Jāatzīmē, ka uzņēmums šai nozarē gan pilsētā, gan visā rajonā viennozīmīgi ir līderis. Tieši šī nozare tika izvēlēta, lai noskaidrotu, cik tuvu vai tālu aiz uzņēmuma stāv sekotāji un kā tie mūs ietekmē.
Uzņēmuma misija: Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes atbilstoši tirgus situācijai, sekot līdzi jaunākajai tehnikai un spodrināt uzņēmuma zīmolu un reputāciju. Uzņēmuma vīzija: Turpinot veiksmīgi darboties nozarē un saglabājot līderību, attīstīties Latvijas mērogā, paplašināt klientu loku un piedāvāt arvien jaunus produktus, kas nodrošinātu atrašanos attīstības procesu priekšgalā. Uzņēmuma mērķi: •Nodrošināt stabilu vietu tirgū un saglabāt virsroku pār konkurentiem; •Nodrošināt vērtīgo uzņēmuma darbinieku nemainību un paaugstināt darbinieku kvalifikāciju; •Nodrošināt klientiem nemitīgu produkcijas pieejamību; •Izmantojot pārdomātu un efektīvu reklāmu, būt soli priekšā konkurentiem sekotājiem.
Uzņēmums „X” galvenokārt piedāvā tādu pazīstamu kompāniju produktus kā Husqvarna, Partner, Jonsered, kas sastāda apmēram 90% no veikala piedāvājuma.
Veidojot SVID analīzi un salīdzinot uzņēmumu „X” ar tā konkurentiem mežu un dārzu tehnikas nozarē, darba autore izdalīja nozīmīgākos faktorus iekšējā un ārējā vidē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants