Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'SIA “DLV” sabiedrisko attiecību raksturojums', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskas attiecības
Līdzīgi realizācijas stimulēšanai viens no stimulēšanas līdzekļiem ir sabiedriskā saskare, ko izmanto, lai popularizētu uzņēmumu vai preces, pat idejas, vietas, pat visas organizācijas darbību.

Sabiedriskas attiecības aizņem vislielāko daļu pakalpojumu sfērā, jo pakalpojumu sfēra ir vispirms darbs ar cilvēkiem.



SIA “DLV” izmanto sabiedriskas attiecības, lai
popularizētu uzņēmumu,
piesaistītu uzmanību un uzlabotu negatīvo priekšstatu par sevi,
atjaunotu patērētāju interesi par uzņēmuma pakalpojumiem,
piesaistītu ārzemju investīcijas…

Atlants