Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 1.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 2.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 3.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 4.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 5.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 6.
  • Konspekts 'Komunikāciju teorijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Simboliskais interakcionisms nod.ar:
1.sociālā mijiedarbība
2.cilvēku domāšana
3.definēšanas loma/nozīme
4.tagadnes klātbūtne
5.cilvēks ir aktīvs (cilvēks pats nosaka, ko darīt)
Herberts Mīds, Herberts Blumers (sakopoja Mīda idejas 50./60g)
S.A. periodi:
1.rašanās (20./30g)
2.60-tie gadi, aktīva cilvēka periods
3.pag.gs. beigas – cilvēks aktīvs interneta dēļ
S.A. trīs saknes:
1.pragmātiskais (indivīda attiecības ar vidi. Jo vairāk lietojam vidi, jo vairāk apzīmējumu, apzīmējam to, kas ir reāls.)
2.darvinisms (evolucionārā pieeja, cilvēki ir sociālie dzīvnieki)
3.biheiviorisms (cilvēks ir pietiekami aktīvs, lai varētu saprast darbības rīkoties patstāvīgi)
S.A. pamatīp.:
1.attieksmes (darbības, uz kurām reaģējam; saistās ar indivīdu un konkrēto situāciju, var būt prognozējamas un nē)
2.vai perspektīvas dalīšana (attieksme, kas ir jau definēta un mēs izdomājam – vai tas ir slikti vai labi un ko var un ko nē).
Cilv. Nodarbojas ar realitātes veidošanu. Tā ir relatīva. Tas, ko mēs redzam, ir atkarīgs no mijiedarbības ar citiem. Vienas un tā pašas darbības, atkarībā no vides, kur esam, mēs darīsim savādāk (pagrūž autobusā, situ pretī, pagrūž LU, nesitu).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants