Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 1.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 2.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 3.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 4.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 5.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 6.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 7.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 8.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 9.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 10.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 11.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 12.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 13.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 14.
  • Referāts 'A/s "Dzintars"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Pētījuma problēma, mērķis, uzdevumi , objekts un hipotēze   
2.  Aptaujas anketas jautājumi un iegūtie rezultāti   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Varam secināt, ka :
kopumā a/s „Dzintars” ir samērā izplatīta un atzīta, kā arī jaunieši ir samērā informēti par vietējo ražotāju produkciju un tās pozitīvajām īpašībām.
Uzņēmuma zīmols tiek novērtēts pozitīvi, arī emocijas, kuras izraisa šis zīmols, ir visā visumā labs.
Arī atsauksmes par cenām, iepakojumu un kvalitāti ir samērā augstā līmenī.
No aptaujas var secināt, šis produkcijas kvalitāte jauniešiem ir ļoti svarīgs faktors kosmētikas izvēlē.
Uzņēmuma ražotie krēmi, lūpu krāsas un nagu lakas ir visplašāk pazīstamā un atpazītā no produkcijas daļa.
Tā kā aptauja tika veikta caur internetu, atbildes nav pilnīgi ticamas, jo respondenti, iespējams, varēja atbildēt negodīgi, nesniegt pareizās atbildes, taču šis paņēmiens nodrošināja gana ātru datu vākšanu, bez liekiem tēriņiem.
Tā kā nebija personiska kontakta, nebija arī nekādu paskaidrošanas iespēju, kas nozīmē, ka kāds jautājums varēja būt arī ne līdz galam izprasts, kas gan būtu maz ticams skaidri noformulēto jautājumu dēļ.
Līdz ar to mūsu izvirzītā hipotēze tiek noliegta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants