• Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus

     

    Eseja4 Ekonomika

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 1.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 2.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 3.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 4.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 5.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 6.
  • Eseja 'Ekonomika un izglītība. Izglītība un darba tirgus', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Papildinājums
Saskaņā ar projektu “Bezdarbnieku un darba meklētāju apmācība Latvijā” visā Latvijas teritorijā no 2008. gada 1. jūlija līdz 2010. gada 31. decembrim tika risinātās Valsts stratēģiskā ietvardokumenta un darbības programmā identificētās problēmas (augsts ilgstošo bezdarbnieku un jauniešu bezdarba līmenis, nepietiekamas zināšanas pašnodarbinātības uzsākšanai), sekmēta mērķa sasniegšana (cilvēkresursu attīstība, paaugstinot darba meklētāju un bezdarbnieku konkurētspēju, spēju pielāgoties darba tirgus pieprasījumam un palielinot iespēju integrēties darba tirgū).Projekta mērķis bija nodrošināt ne mazāk kā 18 000 bezdarbniekiem iespēju atbilstīgi darba tirgus pieprasījumam paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju, paaugstinot konkurētspēju un palielinot iespēju integrēties darba tirgū.Kopējās projekta izmaksas ir 12 170 676 latu, tajā skaitā Eiropas Sociālā fonda finansējums 85% no summas (9 856 826 latu) un valsts budžeta līdzfinansējums 15% no summas (1 739 740 latu).Projektā uzmanība pievērsta profesionālai apmācībai un neformālai izglītošanai. Profesionālajās apmācībās bezdarbnieki vienu līdz sešu mēnešu laikā iegūst pirmā, otrā vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju vai apgūst profesionālās pilnveides programmu (kas ietver arī projektu vadīšanas programmu 320 akadēmisko stundu apjomā) izglītības iestādē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants