-
Zvaigžņu kults
2000. - 2010. g.
Tuvāk būtībai
Par zvaigznēm sāka dēvēt cilvēkus, kas izpelnījušies slavu kādā jomā. Turklāt varoņa tēlu pastiprināti radīja masu saziņas līdzekļi – laikraksti, radio, kinožurnāli. Sevišķi populāras bija estrādes zvaigznes un kinozvaigznes, piemēram, vācu dziedātāja un aktrise Marlēna Dīdriha, zviedru izcelsmes amerikāņu kinozvaigzne Grēta Garbo, Holivudas aktieris Klārks Geibls
20., 30. gados dzīves līmenis daudzās valstīs ievērojami paaugstinājās. Lielas pārmaiņas cilvēku dzīvē ieviesa tehnoloģiju attīstība. Jaunās ražošanas tehnoloģijas mainīja cilvēku izskatu.
Sabiedrību pārņēma vispārēja aizraušanās ar sportu, kino, mūziku, dejām, visādām spēlēm, konkursiem.
Milzu interesi izraisīja velosacīkstes, profesionālu bokseru cīņas, futbola un basketbola spēles, sacensības tenisā, vieglatlētika.
Holivudā nodibinājās pirmais kinomatogrāfijas centrs, kas kļuva par pasaules kino biznesa galvaspilsētu.
Eiropas kino mākslā tapa sarežģīti, ekspresioniski un sirreāliski darbi.
Klasiski kinomākslas žanri tapa Holivudā (vesterns, melodrāma, komēdija)
…
XIX un XX gadsimtu mijā intensīvi sāka veidoties masu kultūra - Amerikā, Eiropā un Japānā. Strauji attīstījās 20. un 30. gados Viena no masu kultūras iezīmēm ir augsti attīstīti masu saziņas līdzekļi, nozīmīgākie bija prese un radio. Strauji palielinājās laikrakstu un žurnālu skaits Visbiežāk panākumi bija skaidroti ar to, ka tajos bija atrodamas sensācijas, baumas, stāsti par skandāliem un noziegumiem Piemēram Hērsta laikraksts “New York Journal” galvenokārt pievērsās skandāliem un kriminālhronika,un tā cena bija 1 cents