-
Rēzeknes viesnīcu "Kolonna Rēzekne" un "Latgale" produktu salīdzinošs raksturojums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1 | VIESNĪCU PRODUKTA APSKATS | 5 |
1.1 | Viesnīcu un restorānu produkts | 5 |
1.1.1 | Pamatprodukts | 6 |
1.1.2 | Līdzsekojošais produkts | 7 |
1.1.3 | Papildus produkts | 9 |
1.1.4 | Atmosfēra jeb fiziskā vide | 10 |
2 | RĒZEKNES VIESNĪCAS „KOLONNA HOTEL RĒZEKNE” UN VIESNĪCAS „LATGALE” PRODUKTA SALĪDZINOŠS RAKSTUROJUMS | 12 |
2.1 | Viesnīcas „Kolonna Hotel Rēzekne” apraksts | 12 |
2.1.1 | Viesnīcas numuri | 13 |
2.1.2 | Semināru zāles | 16 |
2.2 | Viesnīcas „Latgale” apraksts | 18 |
2.2.1 | Piedāvātie numuri | 19 |
2.2.2 | Restorāns „Latgale” | 20 |
2.3 | Viesnīcu ēdienkarte un salīdzinājums | 21 |
2.3.1 | Svinību – konferenču zāles | 22 |
2.4 | Numuru salīdzinājums | 23 |
2.5 | Konferenču zāļu salīdzinājums | 24 |
2.6 | Numuru iekārtojums un to salīdzinājums | 25 |
Secinājumi | 27 | |
Izmantotā literatūra | 28 |
Es izvēlējos šo tēmu, jo Rēzekne ir liela pilsēta un drīzumā tā varētu piesaistīt vēl vairāk ārzemju tūristus, kuriem būtu jāizvēlas kur nakšņot vai lielajā viesnīcā Latgale vai ķēdes viesnīcā „Kolonna Rēzekne”? Šajā darbā vēlos salīdzināt 2 viesnīcas Rēzeknē, kā arī izklāstīt to piedāvājumus. Aprakstīju viesnīcu un restorāna produktu, pamatproduktu, kāda tipa numuri, gultu skaits numuros, papildus produkts, kā arī atmosfēru, kas tas ir? kādai jābūt atmosfērai? Veicu Rēzeknes viesnīcu salīdzinājumu , kā arī apkopoju iegūto informāciju.
Darba mērķis: Izpētīt un salīdzinoši raksturot viesnīcu ,,Kolonna Hotel Rēzekne” un viesnīcu ,,Latgale”.
Darba uzdevumi:
1. Raksturot viesnīcu produktu;
2. Izpētīt un raksturot produkta piedāvājumu un tā specifiku;
3. Salīdzinoši raksturot viesnīcu ,,Kolonna Hotel Rēzekne” un viesnīcu ,,Latgale” tā sastāvdaļas, piedāvājumu;
4. Veikt secinājumus un apkopot iegūto informāciju.
Produkts ir visa tā kopums, ko Viesmīlības nozares uzņēmums var piedāvāt tirgū potenciālajam klientam iegādei un lietošanai, kas spēj apmierināt viņu vēlmes un vajadzības. Viesnīcas veiksmīgas darbības nodrošināšanai būtiski zināt savu potenciālo viesu vajadzības, ņemt vērā mainīgās viesu vēlmes un sekot līdzi Viesmīlības attīstības tendencēm, lai piedāvātais produkts būtu viesiem saistošs [2].
Viesnīcas produkts ir komplekss, kurš sevī ietver šādus elementus:
fiziskus objektus (viesa numuri, uzklāts brokastu galds u.c.)
pakalpojumus (veļas mazgāšana, biļešu rezervēšana u.c.)
dažādas vietas (restorāns, lifta kabīne, veselības centrs u.c.)
organizāciju (konferenču un semināru rīkošana, pasākumu organizēšana u.c.)
fizisko vidi, kurai ir jānodrošina zināms komforts.…
Pielikumu nav.