Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 1.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 2.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 3.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 4.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 5.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 6.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 7.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 8.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 9.
  • Referāts 'Biznesa stratēģiskā plānošana', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Ikvienam uzņēmumam ir mērķis, uz ko virzīta tā darbība. Sasniegt mērķi nozīmē iegūt vēlamo rezultātu. Lai sasniegtu konkrētu mērķi uzņēmumam nepieciešams izmantot veidu kā to sasniegt, ko labi parāda uzņēmuma stratēģija.
• Stratēģija ir uzņēmuma rīcības plāns, kas virzīts mērķa sasniegšanai. Diviem dažādiem uzņēmumiem var būt vienādi mērķi, bet dažādas stratēģijas kā to sasniegt. Stratēģijas plānošana ir vadības process, kurā saskaņo uzņēmuma resursus ar tirgus iespējām ilgākam laikam. Šeit nepieciešams noteikt mērķa tirgus daļu, pēc tam nepieciešams izveidot komplekso elementu kopumu, prioritāšu pakāpes noteikšana un uzturēšana.
• Stratēģijas plānošanas process veidojas no septiņiem savstarpēji saistītiem līmeņiem, kuriem jāiziet cauri, lai izveidotu veiksmīgu biznesa stratēģiju: organizācijas uzdevumu noskaidrošana; stratēģisko uzņēmējdarbības vienību izveidošana; mērķu noteikšana; situācijas analīze; taktikas realizācija; rezultātu kontrole.
• Pastāv dažāda veida stratēģijas, kuras ir atkarīgas gan no uzņēmuma struktūras, produkta veida vai nozares, kā arī pēc uzņēmuma uzskatiem par biznesa labāku rezultātu sasniegšanu: iespiešanos tirgū; tirgus attīstības stratēģija; produkta attīstības stratēģija; diversifikācijas stratēģija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants