Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 1.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 2.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 3.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 4.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 5.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 6.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 7.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 8.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 9.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 10.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 11.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 12.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 13.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 14.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 15.
  • Referāts 'Tiešās pārdošanas posmu analīze uzņēmumā "Tupperware"', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Tiešās pārdošanas process    4
3.  Uzņēmuma „Tupperware” darbības raksturojums    8
4.  Tiešās pārdošanas posmi uzņēmumā „Tupperware”    9
4.1.  Klientu meklēšana un novērtēšana    9
4.2.  Sagatavošanās kontaktam    11
4.3.  Klienta kontaktēšanās ar pircējiem    11
4.4.  Preces prezentācija / demonstrācija    12
5.  „Tupperware” prezentācija    13
6.  Izmantotās literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

5. Tupperware prezentācija
Tupperware saviem darbiniekiem piedāvā izmantot demonstrētāja brošūru, kurā ir akcentētas galvenās vadlīnijas veiksmīgai prezentācijai:
1) Pārliecinieties, vai viss vajadzīgais ir līdzi (katalogi, cenrādis, firmas izstrādājumi, dāvana namamātei, īpašie piedāvājumi)
2)Svarīgi jau no paša sākuma redzēt sevī uzvarētāju.
- Jābūt drošam. Interesantas un informatīvas prezentācijas rezultātā viesi veiks lielāku pasūtījumu un tiks norunātas jaunas tikšanās.
- Esiet entuziasts savā darbā! Izrādiet to, ka darbs Jums ir interesants, par to lai liecina arī tas, kā Jūs runājiet prezentācijas laikā.
3) Prezentācija:
- Produkcijai, ko prezentē ir augsta kvalitāte un traukiem jābūt kā jauniem.
- Jādod padomi par trauku lietošanu ( arī no savas pieredzes).
- Prezentācija jāsāk laikā
4) Lai prezentācija noritētu veiksmīgi:
- Jāstādās priekšā un jāizsaka pateicība namamātei par iespēju novadīt prezentāciju pie viņas mājās.
- Jāuzrunā viesi un jāpastāsta nedaudz par savu darbu.
- Jāiepazīstina viesi ar katalogu un cenrādi.
- Jāatceras, ka dāvanu vispirms izvēlas namamāte!
- Viesiem īsi jāpastāsta par firmas Tupperware vēsturi.
- Jāpastāsta arī par izstrādājumu kvalitāti un garantiju.
- Jāizskaidro viesiem, kā tiek veikta samaksa par produkciju.
- Jādara viesiem zināms pasūtījuma piegādes datums.
- Jāprezentē piedāvātie trauki
- Kā pēdējo parādīt viesiem pateicības dāvanu.
- Jāļauj viesiem paturēt rokās izstrādājumus, kas radīs nepiespiestu gaisotni.
- Vienmēr jāierosina viesiem pastāstīt par saviem iecienītākajiem traukiem!
5) Aicināt viesus pie prezentēšanas galda.
- Jālūdz pie galda vispirms namamāte, tad viesi. Uz galda jāuzliek lietas, ko neprezentēs, jo tas var radīt interesi cilvēkos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants