Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 1.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 2.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 3.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 4.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 5.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 6.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 7.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 8.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 9.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 10.
  • Prezentācija 'SEB bankas prakses atskaite', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
 AS SEB Banka ir viena no trijām lielākajām privātā sektora bankām Latvijā.
Kvalitatīva un ātra pakalpojumu veikšana ir viens no noteicošajiem faktoriem AS SEB Bankā.
AS SEB Banka mērķis ir ne tikai gūt peļņu, bet arī iegūt lielāku tirgus daļu
AS SEB Banka misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā
Visas SEB Bankas grupas apkalpošanā ir stabila finanšu pakalpojumu tirgus daļa

Secinājumi
Bankas teicamie rezultāti kreditēšanā, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanā
SEB Banka ļoti domā par savu klientu labklājību un kvalitatīvu pakalpojumu nodrošinājumu
Izejot praksi AS SEB Banka ir sasniegts mērķis - ir iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants