Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns pieczvaigžņu viesnīcai', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pieczvaigžņu viesnīcas „King-Hotel” logo, devīze, vīzija    1
2.  Pamatparametri    2
3.  Mērķtirgus    3
4.  Produkts    7
5.  Konkurentu identificēšanas pazīmes    10
6.  Telpiskā uzbēve    12
7.  Personāls    14
8.  Cenu struktūra    16
9.  Mārketinga komunikācijas    18
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu viesnīcas mērķtirgus ir cilvēki ar augstu ienākuma līmeni.

Segmentēšanas pazīmes

Demogrāfiskā segmentēšana:
Mēs neņemsim vērā tādas pazīmes, kā: vecums, dzimums, nodarbošanās, reliģiskā, rasu un nacionālā piedrība. Vienīgā pazīme, kurai mūsu uzņēmums pievers uzmanību, būs klientu ienākuma līmenis.
Mēs orientēsimies uz šādu segmentēšanas pazīmi, jo mūsu viesnīca piedāvas augstākā līmeņa pakalpojumus. Tāpēc ka mūsu uzņēmuma mērķis ir ieņemt līderējošo pozīciju Latvijas tūrisma tirgū un konkurēt ar tādām viesnīcām, kā: “Hotel de Rome”, “Radisson SAS Daugava”, “Grand Palace Hotel”, “Reval Hotel Rīdzene”.
Bet, mēs varam teikt, ka galvenokārt mūsu viesnīcas produktu pircēju vecums ir no 27 līdz 57 gadiem, jo tas ir standart vecums cilvēkiem, kam ir augsti ienākumi

Ģeogrāfiskā segmentēšana:
Mūsu uzņēmums strādas ar vairākiem tirgiem uzreiz, ņemot vērā patērētāju vajadzību un vēlmju ģeogrāfiskās atšķirības. “King-Hotel” orientēsies uz tūristiem no dažādām valstīm, ieskaitot arī Latviju.
Mēs pieņēmām šadu lēmumu, tāpēc ka ārzemju tūristu skaits Latvijā ir strauji pieaudzis, it īpaši pēdējos gados. Un arī tāpēc ka lielākai daļai no ārzemju tūristiem ir augsts ienākumu līmenis.

Ekonomiskā segmentēšana:
Mūsu viesnīca orientiesies uz cilvēku apkalpošanu, kuriem ir augsts ienākumu līmenis.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants