Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus segmentācija manā darba vietā', 1.
  • Referāts 'Tirgus segmentācija manā darba vietā', 2.
  • Referāts 'Tirgus segmentācija manā darba vietā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mana darba vieta, kurā es veicu tirgus segmentāciju ir degvielas uzpildes stacija A/S „Virši-A”, Alūksnes filiāle. Tā ir franšīzes stacija, kura strādā zem SIA „Latvija Statoil” zīmola.
Franšīze pasaulē ir vispāratzīts uzņēmumu sadarbības veids, kas ļauj mazākajam spēlētājam, nezaudējot pozīcijas, sekmīgi pastāvēt tirgū, bet lielajam – optimizēt investīcijas. Līguma parakstīšana Alūksnes Virši-A DUS dzīvē mainīja vien to, ka stacija turpmākajā darbībā izmanto Latvija Statoil intelektuālo īpašumu, jeb citiem vārdiem – zīmolu. A/S Virši-A un tajā strādājošie turpina savu darbu, taču darbs turpmāk norit zem Statoil zīmes un tirdzniecība tiek veikta tādā veidā, kā to attīstījusi Latvija Statoil. Latvija Statoil mums, kā jaunajam sadarbības partnerim sniedz atbalstu personāla apmācībai, degvielas uzpildes stacijas modernizācijai, apkārtējās vides un veselības drošībai un ES prasību izpildei. Tāpat Latvija Statoil piegādā Virši-A degvielu, taču Virši-A patur tiesības un atbildību noteikt cenas savā DUS.
Sadarbība starp abiem degvielas mazumtirgotājiem uzsākta pēc a/s Virši-A iniciatīvas. “Pēc Latvijas iestāšanās ES, kad spēkā stājas stingrākas prasības degvielas mazumtirdzniecībai, kas prasa būtiskas investīcijas, maziem tirgotājiem pastāvēt kļūst arvien grūtāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants