Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 1.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 2.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 3.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 4.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 5.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 6.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 7.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 8.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 9.
  • Prezentācija 'Mobilais mārketings', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Atsaucība uz Mobilā Mārketinga kampaņām ir daudz lielāka, salīdzinot ar tiešā pasta kampaņām, pie tam izmaksas uz informācijas vienību ir mazākas.
SMS strauji kļūst par efektīvu reklāmas kanālu.
Uzņēmēji ir sapratuši M-komercijas spēku un rezultātā arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies jautājumam - kā šo mārketinga veidu izmantot savā labā.
Mobilā Mārketinga veiksmes faktori:
Neatkarīgi no atrašanās vietas;
Neatkarīgi no laika;
Interaktivitāte / Aktualitāte;
Lokalizācijas iespējas;
Laika savietojamība;
Izklaide / Emocionālā pieskaņa.
Cik efektīvs ir Mobilais Mārketings tieši Latvijā?
Vidējie Latvijas SMS akciju efektivitātes rādītāji parasti svārstās robežās no 0.5 – 10% respondentu, atkarībā no nosūtītā SMS apjoma.
Šis atdeves līmenis, protams, lielā mērā ir atkarīgs no attiecīgās akcijas – jo saistošāks piedāvājums, jo lielāka atsaucība.
Lai iegūtu maksimāli augstu atdeves līmeni, ir jābūt motivatoram. Parasti par motivatoru kalpo atlaides, bezmaksas ielūgumi, papildu bonusi utt. …

Atlants