Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 11.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 12.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 13.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 14.
  • Referāts 'Vadītāja un padoto mijiedarbības sociālpsiholoģiskie aspekti', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  I E V A D S    4
  vadītiājs    5
  Vadāmā cieņa    5
  Vadītāja nospiedošā vara    5
  Aklas pakļaušanās plusi un mīnusi    9
  Ārišķība, bet ne būtība    10
  Tituli    10
  Aizsardzība pret autoritātes ietekmi    12
  Neapšaubāma autoritāte    13
  Viltotais patiesīgums    13
  Secinājumi    13
  Secinājumi un manas domas par šo nodaļu    15
  I Z M A N T O T Ā L I T E R A T Ū R A    17
Darba fragmentsAizvērt

Darba uzdevums ir izkonspektēt un dot savu vērtējumu kādai no Roberta Čaldīni grāmatas "Ietekmēšanas Psiholoģija" nodaļām.
Es izvēlējos nodaļu "Vadītājs" tāpēc, ka es pats gribu kļūt par vadītāju, par līderi.
Tagad par pašu grāmatu "Ietekmēšanas Psiholoģija"-"Šo grāmatu zin visi Rietumu psihologi. Ir bijuši 3 izdevumi Amerikā, tirāža pārsniegusi 1 miljonu eksemplāru. Ieteicams izlasīt tiek, kas studē sociālo psiholoģiju, konfliktoloģiju, menedžmentu. Zinātniskā līmenī pēta motivācijas mehānismu, informācijas apguvi, uztveri, lēmumu pieņemšanu. Noderēs visiem tiem, kas pārliecina citus iedarbojas uz citiem un iespaido citus".

vadītiājs

Vadāmā cieņa
Seko zinošajam.
/Vergīlijs/

Pieņemsim, ka jūs izlasāt avīzē, ka tuvākās universitātes psiholoģijas fakultātē tiek veikts eksperiments, kas pēta soda ietekmi uz atmiņu un ir vajadzīgi brīvprātīgie. Jūs tas ieintriģē un jūs dodaties uz nodarbību, kas ilgst stundu. Laboratorijā atrodas tikai pētnieks un viens brīvprātīgais. Tiek izskaidrota pētījuma norise. Vienam dalībniekam "skolniekam" būs uzdevums iemācīties no galvas vārdu pārus. Otrs dalībnieks pārbaudīs pirmā skolnieka atmiņu, par katru kļūdu sodot ar arvien lielāku elektrisko lādiņa triecienu. To dzirdot, jūs sākat nervozēt, it sevišķi, ja lozējot jums iekrīt "skolnieka" loma. Jūs nezinājāt, ka pētījums būs saistīts ar sāpēm un nolemjat vienkārši aiziet. Bet, ja tomēr jūs pārdomājat, jo aiziet var jebkurā brīdī un varbūt elektrolādiņš nebūs nemaz tik spēcīgs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants