Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 1.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 2.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 3.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 4.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 5.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 6.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 7.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 8.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 9.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 10.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 11.
  • Referāts 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv daži raksturlielumi, pēc kuriem var vadīties, raksturot viesnīcas menedžmenta vidi. Menedžments sastāv no pārvaldes sistēmas, organizatoriskas struktūras, komunikācijas procesiem, personāla uzdevumiem un darba procedūrām.
Šodienas straujajā un mainīgajā dzīvē katru dienu lidmašīnas, automobiļi, autobusi pārvieto pa visu pasauli simtiem un tūkstošiem cilvēku, kas ceļo gan darījumu, gan atpūtas nolūkā. Šiem ceļotājiem nepieciešama iespēja pārnakšņot, paēst, kā arī saņemt laba līmeņa pakalpojumus. Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares.
Klasificēt viesnīcas nav viegls uzdevums, jo, viesmīlības industrijai strauji augot un attīstoties, rodas viesnīcas, kas pilnībā neatbilst nevienai no normām. Tomēr pastāv raksturlielumi, pēc kuriem var vadīties, raksturojot viesnīcas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants