Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 1.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 2.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 3.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 4.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 5.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 6.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 7.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 8.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 9.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 10.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 11.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 12.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 13.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 14.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 15.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 16.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 17.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 18.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 19.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 20.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 21.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 22.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 23.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 24.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 25.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 26.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 27.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 28.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 29.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 30.
  • Referāts 'Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Reklāmas princip    i 6
1.1.  Netiešā reklāma-firmas bezmaksas reklāma    7
2.  Reklāmu veidi    8
2.1.  Radioreklāma    8
2.2.  Reklāma televīzijā    8
2.3.  Kā izmanto reklāmu pa pastu    9
2.4.  Reklāma laikrakstos    11
2.5.  Žurnāli un periodiskie izdevumi    12
2.6.  Reklāma sociālajos tīklos    13
2.7.  Baneru reklāma    14
3.  Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā    17
3.1.  Metodoloģija    17
3.2.  Anketēšana    18
3.3.  Intervijas    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    26
  PIELIKUMI    27
Darba fragmentsAizvērt


Cilvēkiem vienmēr ir bijusi stipra vēlme veidot attiecības, komunicēt savā starpā un  grupēties pēc interesēm, pēc nodarbēm, kultūras u.tml. Attīstoties interneta tehnoloģijām, tas viss pārgāja virtuālajā vidē, un interneta sociālie tīkli ir kļuvuši par sensāciju visā pasaulē, kuros tagad uzņēmumi sevi var attīstīt, parādīt vēl vairāk.
Tēmas aktualitāte, nozīmība.
Darbam tika izvēlēta šī tēma, jo sociālo tīklu nozīme mūsdienās strauji pieaug. Sociālos tīklus izmanto dažādiem nolūkiem: savstarpēji komunicējot, lai orientētos jaunumos un pēdējos notikumos, gūt nepieciešamo informāciju, kā arī dažādiem uzņēmumiem iespēja sevi reklamēt un popularizēt.
Mērķis.
Noskaidrot, kāda ir reklāmas atgriezeniskā saite uzņēmumiem, kuri savas reklāmas izvieto internetā, reklamēšanai izmantojot sociālos tīklus.
Hipotēze.
Reklāma sociālajos tīklos piesaista vairāk klientu noteiktā, lokālā reģionā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants