Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Autokluba "Latvija" reklāmas kampaņa', 1.
  • Konspekts 'Autokluba "Latvija" reklāmas kampaņa', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Reklāmas kampaņas mērķis.

Piesaistīt potenciālos klientus, kuri var kļūt par šī autokluba biedriem. Šīs kampaņas mērķis ir piesaistīt potenciālos klientus un palielināt autokluba biedru skaitu, kā arī palielināt savas darbības vietas Latvijā. Līdz ar to palielinot finanšu apgrozījumu autoklubā un piesaistot jaunus darbiniekus.

2. Kas tas vispār ir? Produkts vai pakalpojums.

Autoklubs „Latvija” sniedz pakalpojumus saviem klientiem nodrošinot lielāko tehnisko palīdzību un autoservisu 24h diennaktī visu automašīnu markām un modeļiem jebkurā no lielākajām Latvijas pilsētām un rajoniem, nodarbojas ar autotūrisma organizēšanu Latvijas valsts teritorijā un ārpus Latvijas robežām vismaz reizi mēnesī, vasaras sezonā-katru otrās nedēļas nogali. Autoklubs arī rīko dažādu „savādo” un antīko automobiļu salidojumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants