Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 1.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 2.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 3.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 4.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 5.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 6.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 7.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 8.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītības un audzināšanas pedagoģija', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  INTERVIJAS UN STARPKULTŪRU IZGLĪTĪBAS UN AUDZINĀŠANAS PEDAGOĢISKAIS MODEĻA PRAKSTISKĀ ANALĪZE    3
  SECINĀJUMI    3
Darba fragmentsAizvērt

Pēc iestāšanās Eiropas Savienībā Latvijas valstij jābūt gatavai iekļaut savā sabiedrībā dažādu kultūru pārstāvjus, un nākotnē tai var būt raksturīga kultūras daudzveidība tāpat kā tas jau ir šodien tādās valstīs kā Lielbritānija, Francija, Šveice, u.c.
Mūsu sabiedrībai nav viegli tik īsā laika posmā pilnībā atbrīvoties no totalitārā režīma radītām sekām. Latvijā lēni attīstās pilsoniskā sabiedrība, vēl joprojām pastāv etniskā atsvešinātība, ir saspīlētas starpnacionālās attiecības. Nav kopības sajūtas starp indivīdu un valsti, starp atsevišķām sabiedrības daļām, kā arī starp sabiedrību un valsti kopumā.…

Atlants