Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Post Service Kurzeme"', 12.
Darba fragmentsAizvērt

5. Pakalpojuma noieta izvērtēšana
Pēc tam, kad veiksmīgi tiks noslēgts sadarbības līgums, un arī uzsākta pati sadarbība, būtu jānovēro klientu un potenciālo klientu reakcija, vai tā ir pozitīva, vai pakalpojums tiek izmantots.
Ja reakcija ir pozitīva un pakalpojums tiek izmantots, tad nav pamata raizēm un nav nepieciešams bažīties par savstarpējo sadarbību. Un tad arī ar laiku vajadzētu papildināt piedāvāto pakalpojumu klāstu ar kādiem jaunievedumiem, lai patērētāji vēl vairāk lietotu pasta stacijas un lai piesaistītu aizvien jaunus klientus.
Ja patērētāju reakcija ir negatīva, tad jāpiedomā, kā veidot uzticību klientu acīs, varbūt steidzami jāievieš kādi jauni pakalpojumi, kas piesaistītu patērētāju uzmanību.
Protams, uzsākot eksportu ikviens saskarsies ar lielākām vai mazākām problēmām un ir iespējams, ka būs arī zināmi zaudējumi, taču ir jāmāk virzīt savu preci tirgū un piesaistīt patērētāju uzmanību, un tad arī peļņa ir garantēta. Nav svarīgi ko tu pārdod vai piedāvā, galvenais ir tas, kā tu to dari.

Autora komentārsAtvērt
Atlants