Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 28.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 29.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 30.
  • Referāts 'Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Produkts    5
1.1.  Produkta dzīves cikls    7
1.2.  Iepakojums un marķējums    8
1.3.  Pārtikas preču uzglabāšanas noteikumi un termiņi    9
2.  Cena    10
2.1.  Faktori, kas ietekmē cenu noteikšanu    11
3.  Vieta    17
3.1.  Sadale un starpnieki    20
3.2.  Transportēšana un uzglabāšana    21
4.  Virzība    23
4.1.  Reklāmas būtība, veidi, mērķi    25
4.2.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi    26
4.3.  Netiešās reklāmas būtība un mērķi    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

1. Produkts
Prece ir viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu vai patērētu to. Prece var būt objekti, pakalpojumi, personas, vietas, organizācijas, idejas.1
Ekonomiskajā literatūrā produktu traktē kā cilvēka ekonomiskās darbības rezultātu materiāli vieliskā formā (materiālais produkts), informatīvā veidā (intelektuālais produkts) vai arī paveiktu darbu jeb pakalpojumu veidā. Prece ir ikviens produkts, kas ražots, lai to pārdotu. Ražošanas procesā rodas produkts, un vārds „produkts” saskaņā ar ekonomiskās darbības klasifikāciju ir sugas vārds, ko lietot attiecībā uz precēm un pakalpojumiem.
Mārketings speciālisti, runājot par pieprasījumu un piedāvājumu, par preci un pakalpojumiem, ne tik daudz akcentē preču un pakalpojumu lomu apmaiņā pret naudu, cik iespējas dot tādus produktus, kas apmierinātu pircēju un lietotāju vajadzības un prasības, tos iegādājoties, izmantojot un lietojot. No mārketinga viedokļa raugoties, produkts ir taustāmu un netaustāmu īpašību (funkciju, labumu, izmantošanas un raksturojumu) kopums, kas domāts pircēju vajadzību apmierināšanai.
Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements. Viens no mārketinga likumiem pauž: ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojoties ne ar ko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs!
Produktus klasificē pēc dažādām pazīmēm. Tā, piemēram, R.Škapars piedāvā šādu preču klasifikāciju:
• Pēc tā pielietojuma(patēriņa preces un ražošanas preces);
• Pēc materialitātes(lietiskās preces un pakalpojumi);
• Pēc preces vērtējuma (neitrālās preces un „sliktās” preces);
• Pēc dalāmības (dalāmās preces un nedalāmās preces);
• Pēc savstarpējās lietojamības (savstarpēji papildinošās preces, savstarpēji aizstājamās preces un nesaistītās preces);
• Pēc viendabības (viendabīgas preces un neviendabīgas preces);
• Pēc pieprasījuma izmaiņām, mainoties ienākumiem (normālas preces, mazvērtīgas preces un piesātinājuma preces);
• Pēc īpašuma piederības (privātās preces, sabiedriskās preces un individuāli sabiedriskās preces).2

Atlants