Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 10.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 11.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 12.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 13.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 14.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 15.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 16.
  • Prakses atskaite 'Bērnu novērošana nodarbību laikā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mērķis, plānotie rezultāti, uzdevums    2
  Bērnība, sākumskolas bērna personība, tās attīstība no dažādu psiholoģisko un pedagoģisko teoriju viedokļa    3
  Bērna izpētes paņēmieni    5
  Bērna izpēte. Pētījuma sākumā izvirzītie uzdevumi    7
  Pētījuma procesa izvērtējums    8
  Priekšmetu paslēpes    9
  Elīzas apraksts par darbošanos ar materiāliem un viņas piedalīšanos spēlē    10
  Novērošanas kontroljautājumi    13
  Pārdomas par savāktajiem datiem    15
  Pētījuma procesa izvērtējums    15
  Ieteikumi veiksmīgai sadarbībai ar novēroto bērnu    16
Darba fragmentsAizvērt

Padziļināt izpratni un zināšanas par bērna darbības novērošanu un to pieraksta veidiem, nostiprinot praktiskās iemaņas novērojumu pierakstīšanā, kā arī padziļināt izpratni par tematisko plānošanu un veicināt praktisko iemaņu veidošanos mērķu konkretizēšanā un darbību plānošanā atbilstoši izvēlētajai tēmai.



PLĀNOTIE REZULTĀTI:

Izpratne par bērnu darbības novērošanas mērķiem.
Prasme izvērtēt kādu piemērotāko novērošanas fiksēšanas paņēmienu.
Prasme izvirzīt bērnu attīstības mērķus.
Bērna attīstības analīze


UZDEVUMS:

Novērot savu pētāmo bērnu, strādājot ar materiāliem – koka lapas, akmens, zāles stiebrs, egles, priedes skujas, čiekuri, koka zariņi. Pievērst uzmanību bērna valodai.





Autora komentārsAtvērt
Atlants